Oversigt over dyreforsikring

Sygdom kommer ofte uventet og ubelejligt. Undgå unødig bekymring om uforudsete dyrlægeregninger. Find de aktuelle oversigter over dyreforsikring for hund, kat og smådyr her.

Sygeforsikring

Vi ved, at dit kæledyr er din bedste ven og en del af din familie. Derfor ønsker du den bedst mulige behandling, hvis uheldet er ude, og din ven bliver syg. Prisen skal helst ikke være den afgørende faktor.

I Danmark findes der ingen offentlig dyreforsikring. Det er med andre ord dig, som ejer, der alene står for regningen, hvis uheldet er ude, og dit kæledyr bliver syg.

Dyrlægehuset Kolding er et privatfinansieret dyrehospital og modtager ikke tilskud eller støtte af nogen art. For at mindske udgifterne til behandling af din ven, anbefaler vi en dyreforsikring, som kan tegnes for både hund, kat og smådyr.

Dyreforsikring dækker en betydelig del af dyrlægeregningerne. Du behøver med andre ord ikke at bekymre dig, om du har råd til at betale for den bedst mulige behandling af dit syge dyr. Det er en måde at forsikre dit kæreste eje – nemlig dit kæledyr.

Cartrophen behandling hos hund og kat – øget livskvalitet | Dyrlægehuset Kolding

Hvis uheldet er ude

Det kan være en kostbar omgang, hvis din hund, kat eller kanin bliver syg eller kommer til skade. Mulighederne for behandling af vores kæledyr bliver bedre og bedre, og vi har væsentlig større adgang til laboratorieundersøgelser, røntgen, kirurgi med mere end tidligere. Det er blevet en selvfølge, at dyrene skal behandles, hvis det er muligt.

En dyreforsikring er din økonomiske sikring for, at du ikke bliver nødt til at takke nej til en given behandling, fordi der i øjeblikket ikke er råd.

Dyrlægehuset Kolding – Din lokale dyrlæge i Kolding

Aktuelle forsikringsoversigter

Der findes en række forsikringsselskaber, der tilbyder dyreforsikring af både hund, kat og smådyr. Disse dyreforsikringer dækker undersøgelse og behandling i forbindelse med sygdom eller tilskadekomst.

Dyreforsikringerne har et stort dækningsomfang, da de stort set dækker alle former for sygdom og tilskadekomst. De dækker også, hvis dyrlægebesøget ligger uden for normal åbningstid.

Pris, selvrisiko, erstatningsmaksimum og øvrige betingelser varierer fra selskab til selskab. Du kan nemt og hurtigt få et overblik over de forskellige selskabers betingelser i de aktuelle forsikringsoversigter for hund, kat og smådyr.

Se oversigt over forsikringer

Vi står altid klar til at tage hjertevarmt imod dig og dit kæledyr i trygge og rolige omgivelser på vores dyreklinik.